1 09 2008

Dermatologer ÄGER

 

Idag gick jag till en dermatolog en kompis hade rekommenderat mig för acne-problem.

Det resulterade i att jag fick någon slags ‘syra’ som drog ut ALL (bokstavligen) var i hela ansiktet. (!!!) De gjorde piss ont också jag konstatera, men gosh va fin hy man får efter det! Helt sjukt underbart för oss lyckligt lottade att få acne. Gunilla, som dermatologen hette, var huuur mysig fräsh tant som helst!

Om någon vill ha hjälp mot acne så gå till GUNILLA YTTERBERG på tulegatan 47 (ODENPLAN). (eller googla nummer och boka tid, hon är bäst!)

Papa unt B var med under behandlingen eftersom vi innan hade käkat på kungshallarna där jag åt en äckligt gó indisk grej som jag har för mig hette ‘sweet chili chicken’. OHMY den va go! nästa gång ni är där, ÄT DEN! Och idag var (lollo) Von W tillbaka från spanien och i skolan, bästa lunchen hade vi, fick höra massa crazy spanien-språkresa-historier, iiih kulkulkul!

 btw: jag har crazy träningsvärk i rumpan efter impuls träningen igår, feeling good ;P


Åtgärder

Information

Ett svar

14 09 2008
Jay

Grymt Emma! Ska du gå dit flera gånger nu eller?
Skriv oftare himla sego. inte 1 gång var tredje vecka!

Puss

Lämna en kommentar